Tuesday, August 30, 2022




The Strokes - Selfless 無私的

Can the dark side light my way out? YeahLay your hand across my face, yeahTime we lost, that's all my fault
Please don't be long'Cause I want your loveI don't have loveWithout your armLife is too shortBut I will live for you
How did this fit in your story? YeahWhy'd you let them judge your body? YeahI'll be waitin' there outside, yeah
Please don't be long'Cause I want your armsI don't have funWithout your loveLife is too shortBut I will live for youYou're backin' offBut I will live for you, my selfless love
Bite my tongue, I wait my turnI waited for a centuryWaste my breath, no lessons learnedI turn and face the enemyI'm not scared, just don't careI'm not listenin', you hear?He's never there, I don't careI can't tell you what and whereYeah
Yeah ~
------------------------------------------

鼓擊樂團 - 無私的愛
黑暗的一側可以照亮我的路嗎?
把你的手放在我的臉上 yeah
我們失去的時間,都是我的錯

別讓我等太久‘
因為我需要你的愛
沒有你的肩膀,我沒有愛,
人生太短暫了
但是我會為了你而活    
,,
這怎麼適合你的故事
你為什麼會讓他們評論你的身體?yeah
我會在外面等你, Yeah

別讓我等太久
因為我需要你的肩膀
我找不到樂趣
沒有你的愛的話
生命是太短暫的
但我會為了你而活
你退出了
但我會為了你而活,我的無私的愛

咬我的嘴唇,我需要我的順序了
我等了一世紀了
浪費我的呼吸,沒學到任何教訓
我轉過身面對我的敵人
我不害怕,只是不在乎罷了
我沒有在聽,我不在意‘
我不能告訴你為什麼和在哪裡
Yeah Yeah~






No comments:

Post a Comment